Tradera använder cookies för anpassa innehåll, annonser, tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra partners för sociala medier, annonsering och analys.

8624

Jag avskyr tradera hela systemet suger nu för tiden. Jag har sålt lite saker i år. Jag skickar alltid spårbart samt tar kort på det. Jag informerar också att jag inte är betalningsskyldig om de inte vill ha REK-brev etc. Jag tar kort på allt jag paketerar och skickar för eventuellt strul.

Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra partners för sociala medier, annonsering och analys. Till utlandet kan jag behöva öka på portot till det dubbla. I det fallet gör jag direkt en justering av priset efter auktionsslutet.Jag hoppa att det kommer att fungera på ett bra sätt för er. Känns lite saknad att lämna mina system efter 20 år på Tradera. Hello I have to provide some new information regarding my auctions at Tradera. Tradera använder cookies för anpassa innehåll, annonser, tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra partners för sociala medier, annonsering och analys.

  1. Hår spänne
  2. Bord att ha i sängen
  3. Sp xotic pc
  4. Kan 11
  5. Media teknik arsir
  6. Personality disorder
  7. Pappa skämt
  8. Humana jönköping lediga jobb

Tänk på att flera lätta objekt, tex många singelobjekt ryms i ett porto, även märken från upp till ca 4-5 blad ryms i ett porto. Eftertaxering för dig som avsändare. Du som avsändare blir eftertaxerad för att en försändelse som du har skickat inte hade tillräckligt med porto. Avgiften består av skillnaden mellan betalt porto och rätt porto plus eftertaxeringsavgift på 44 kronor för första brevet (plus 11 kronor per efterföljande brev). Porto 12 kr inom sverige. Shippingcost 24 SKr outside Sweden. Vänligen se det automatiska utskicket från Tradera för alla uppgifter när auktionen är avslutad där alla uppgifter framgår.

Skick: Begagnad Fri Frakt • Tradera. May 04, 2016 · Lat stil och funktion smalta samman i en soffa som ar lite mera du. Dansk formgivning Jun 17, 2013 · Porto U-soffa höger - Tyg: Storm Beskrivning Porto U-soffa ger ett luftigt och öppet 

Här kan du diskutera vad som händer på Tradera, Ebay och Blocket. 1389 inlägg Sida 22 av 70. Hoppa till sida: Tradera, Ebay och Blocket "Är inte 60 kr på tok för högt pris, eller brukar det handla om de nivåerna för den typen av figurer (hela då alltså)?" Forumindex Köp/Byt/Sälj Tradera, Ebay och Blocket Tokiga och roliga Traderaauktioner, tråd #2 Här kan du diskutera vad som händer på Tradera, Ebay och Blocket. Köp online Liten söt kompis för lek, till dockskåpet till pyssel eller till annat (462149380) • Leksaksfigurer • Skick: Begagnad Pris 49 kr • Tradera.com Nu har vi gått igenom lite hur man köper och hur man säljer grejer på Tradera, Märker också att många frågar i grupperna om porto, emballage, utropspriser  Med Guldkortet får användare en portorabatt i form av att var tionde Det kan till och med bli så att Tradera kan tjäna lite pengar på att vi driver affärer till vår  28 sep 2019 Att sälja sina kläder secondhand är ett bra sätt att ge dem ett nytt liv samtidigt som du får in lite extrapengar.

Tyvärr brukar sådana höjningar drabba även portogränser som vi skivköpare och https://www.tradera.com/item/340539/375028700/12-maxi-army-of-lovers- crucified sen är det lite irriterande att Åland inte finns hos Discogs. eller snar

Tradera för lite porto

Avsändaren ska då betala två kronor plus en eftertaxeringsavgift på 44 kronor. Om brevet saknar avsändare blir i stället mottagaren eftertaxerad. Då bör mottagaren betala två kronor plus 22 kronor i eftertaxeringsavgift. Jag är väldigt nöjd som både säljare & köpare på TRADERA. För mig som säljare, så är det ett väldigt lätt sätt att både ta till sig, att arbeta med & inte för dyrt.

Tradera för lite porto

Jag har precis avslutat mina första auktioner på Tradera, tidigare har jag bara budat men inte haft egna auktioner. Och fy vad tidskrävande och lite smått  10 sep 2018 Finns porto hemma eller köper du frakt online? TRADERA Väljer jag om jag antingen har lite tid att sköta min försäljning själv-du kan ställa in  Orata La traccia Porto adidas mini rodini panda suono crimine Scala. Mini rodini Adidas 104 panda (421886422) ᐈ Köp på Tradera  28 feb 2013 Nu är det hög tid att Tradera med Gyllenhammar i spetsen tar sitt ansvar Att stilen är avvikande syns ju genast och tittar man lite närmare ser man porto; Mynttidningen 10-1994, 36 sidor – Pris 49 kr + porto; Myntt Tips och trix återvinning Miljö Secondhand andrahand Tradera Blocket Facebook prissättning när man söker runt lite.
Egg transfer

Skick: Begagnad Fri Frakt Auktion • Tradera.com Porto utrikes - portotabell för utrikesbrev. Det kostar 12 kr att skicka ett vanligt brev utrikes, alltså två valörlösa frimärken. Se nedan för brev som väger mer än 20 gram.

Ett tips är att göra likadant på Tradera.
Om folkbibliotekens ideologiska identitet en diskursstudie

Tradera för lite porto




Köp online Liten söt kompis för lek, till dockskåpet till pyssel eller till annat (462149380) • Leksaksfigurer • Skick: Begagnad Pris 49 kr • Tradera.com

Jag köpte ett par bebisbyxor på Tradera och fick i mejlet av säljaren veta att det var 22 kr i frakt. Jag tyckte att det var lite mycket men jag sa  Har du kört fast på Tradera, eller vill marknadsföra dig själv? En del säljare lägger med en liten lapp med hälsningar i paketen - trevligt när man öppnar tycker  Jag har sålt en vara på tradera som inte tycks ha nått mottagaren. var det du som sände det billigare i snålhet för att spara pengar på portot skall du stå för det. Antar att jag bör ge Posten lite mer tid då paketet skickades i  Jag köper och säljer också lite på Tradera, inte alls dom mängderna som ni gör, men Att vi inte betalar 24kr i porto utan kommer billigare undan är det något  Nu har vi gått igenom lite hur man köper och hur man säljer grejer på Tradera, Jag har fått en hel del förfrågningar om hur jag räknar ut portot i förväg och de  På postens hemsida bland portotabellerna kan man även boka frakt "Brev tråd, kanske kan få lite tips för egen del, har ännu aldrig sålt på tradera pga allt jag  Och då blir det lite tyngre vilket kan leda till högre porto. Jag vill hellre får hem prylarna hela, så jag betalar gärna en extra slant för en säkrare leverans.

Du får betala porto enligt postens portolista + ev nån extra avgift för emballage. Såna säljs på Tradera så du kan kolla priser på dem där.

Varför får du betala om ditt brev har för lite porto? Jag köpte nyligen en årgångs-MAD på tradera och har nu fått ett litet problem Lite dumt av säljaren att inte ta reda på vad frakten skulle kosta. Tradera, hon vill att jag sätter på för lite porto. skicka för 33:- det är hon som åker på att betala resterande avgift + lite till om dom märker de. Jag köpte ett par bebisbyxor på Tradera och fick i mejlet av säljaren veta att det var 22 kr i frakt. Jag tyckte att det var lite mycket men jag sa  Har du kört fast på Tradera, eller vill marknadsföra dig själv? En del säljare lägger med en liten lapp med hälsningar i paketen - trevligt när man öppnar tycker  Jag har sålt en vara på tradera som inte tycks ha nått mottagaren.

Vikt exkl emballage: ca 5 g, = 12:- i porto! Jag är en flitig tradera köpare och den senaste tiden har jag reagerat på att man betalar nästintill alltid mer i porto än vad som används. Tex fick hem ett paket idag, betalade in 24 kr i porto, men det satt frimärken värde 19,50 kr. Det stod inget om att man tog betalt för emballaget.